Záruka

Úvod Záruka

U nás nakúpite s predĺženou zárukou ....


Záručné podmienky:
Na u nás zakúpený neoriginálny spotrebný materiál poskytujeme predĺženú zákonnú záruku.
Funkčnosť spotrebného materiálu garantujeme po dobu 36 mesiacov odo dňa predaja, alebo do spotrebovania. Túto záruku poskytujeme aj na renovované atramentové kazety a laserové tonery. V prípade ostatného tovaru (počítače, monitory, notebooky, príslušenstvo, originálne náplne ….), platí záruka stanovená výrobcom (zvyčajne 24 mesiacov)

Reklamačné podmienky:
Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade má zákazník nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar na vlastné náklady dodávateľovi alebo na miesto záručného servisu, ktorý po opravení tovar zašle na náklady dodávateľa zákazníkovi.
Miesto reklamácie je miesto predaja alebo niektorý z autorizovaných servisov jednotlivých značiek tovarov. Zoznam servisov je zákazníkovi doručený spolu s tovarom.
Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar s kópiou faktúry, prípadne záručného listu.
Na každý tovar je poskytnutá záruka. Záručná doba je totožná so záručnou dobou poskytovanou výrobcom. Závisí od značky a typu produktu. Záručná doba a podmienSky sú stanovené v záručnom liste dodanom s výrobkom.
Oprava alebo výmena tovaru v záručnej dobe je bezplatná.
Náš internetový obchod poskytuje možnosť vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s tovarom pri zistení poškodenia alebo nefunkčnosti tovaru, ktorú preverí autorizovaný servis a potvrdí nemožnosť opravy závady, alebo zámeny tovaru za nový v zákonom stanovenom termíne, t.j. do 30 dní od podania reklamácie.

Vybavenie reklamácii:
Reklamovaný produkt je potrebné zaslať na našu adresu, kde bude chybný produkt po posúdení opravený, alebo vymenený za nový. K reklamovanému produktu jSe potrebné doložiť vzorku chybnej tlače, respektíve popis chyby, či problému. Všetky otázky v súvislosti s reklamačným procesom môžete zasielať na našu e-mailovú adresu: info@bluebird-eshop.sk
Veľmi radi odpovieme na všetky Vaše otázky spojené s riešením reklamácii.
Adresa na zasielanie, alebo osobné doručenie reklamácií:
BlueBird s.r.o, Nám. A. Hlinku 25/30, 017 01 Považská Bystrica (Po - Pi od 9:00 do 17:00)


Copyright 2015 - 2018 © printcentrum.sk